Overslaan en naar de inhoud gaan

Sky Radio Group herstructureert

De focus komt te liggen op de individuele merken en de doelgroepen die zij bedienen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sky Radio Group heeft bekend gemaakt dat het de organisatie per 1 februari herstructureert tot een organisatie ‘waarbinnen nog meer focus is op de individuele merken en de doelgroepen die zij bedienen’.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe bedrijfsstructuur zullen alle afzonderlijke afdelingen onder één merkparaplu vallen. Hiermee zegt Sky Radio Group in te spelen op het snel veranderende multimedialandschap en verwacht het meer focus te krijgen en efficiënter te kunnen werken.

Om de focus per merk te optimaliseren en de groeiambities van beide merken te waarborgen zal elk radiostation apart worden geleid door een Station Director.

Voor Sky Radio is dit Uunco Cerfontaine.

Voor Radio Veronica is Niels Hoogland benoemd. Hoogland blijft tevens verantwoordelijk voor MyRadio.

Dennis Landman blijft Sales Director, Charley Moolhuizen wordt verantwoordelijk voor Operations.

Marketing director Bart van Hal treedt terug en zal het bedrijf verlaten. Ceo van Sky Radio Group, Philip Alberdingk Thijm, zegt dat het marketingteam dat Van Hal heeft neergezet nu volledig geïntegreerd gaat samenwerken met de programmateams. Dat betekent dat de verantwoordelijkheden van Van Hal bij Cerfontaine en Hoogland komen te liggen. Alberdingk Thijm: ‘Om zo de performance nog verder te laten accelereren.’

Van Hal zegt in een reactie aan Adformatie dat hij het jammer vindt dat zijn rol komt te vervallen, maar hij onderschrijft de strategie die Alberdingk Thijm heeft uitgezet volkomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in