Sky Radio Group herstructureert


Sky Radio Group heeft bekend gemaakt dat het de organisatie per 1 februari herstructureert tot een organisatie ‘waarbinnen nog meer focus is op de individuele merken en de doelgroepen die zij bedienen’.
In de nieuwe bedrijfsstructuur zullen alle afzonderlijke afdelingen onder één merkparaplu vallen. Hiermee zegt Sky Radio Group in te spelen op het snel veranderende multimedialandschap en verwacht het meer focus te krijgen en efficiënter te kunnen werken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm de focus per merk te optimaliseren en de groeiambities van beide merken te waarborgen zal elk radiostation apart worden geleid door een Station Director.
Voor Sky Radio is dit Uunco Cerfontaine.
Voor Radio Veronica is Niels Hoogland benoemd. Hoogland blijft tevens verantwoordelijk voor MyRadio.
Dennis Landman blijft Sales Director, Charley Moolhuizen wordt verantwoordelijk voor Operations.
Marketing director Bart van Hal treedt terug en zal het bedrijf verlaten. Ceo van Sky Radio Group, Philip Alberdingk Thijm, zegt dat het marketingteam dat Van Hal heeft neergezet nu volledig geïntegreerd gaat samenwerken met de programmateams. Dat betekent dat de verantwoordelijkheden van Van Hal bij Cerfontaine en Hoogland komen te liggen. Alberdingk Thijm: ‘Om zo de performance nog verder te laten accelereren.’
Van Hal zegt in een reactie aan Adformatie dat hij het jammer vindt dat zijn rol komt te vervallen, maar hij onderschrijft de strategie die Alberdingk Thijm heeft uitgezet volkomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid