Overslaan en naar de inhoud gaan

Scanmar breidt uit naar Groot-Brittannië

Nederlandse leverancier van business intelligence software ziet belang Britse markt sterk groeien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toename van het aantal software klanten en partners in Engeland maken het noodzakelijk internationaal uit te breiden. Zo verlengde recent het meerjarige contract met marktonderzoekbureau Millward Brown.

related partner content for mobile comes here

“Het openen van de Engelse vertegenwoordiging is een flinke versteviging van onze local presence in een belangrijke Europese markt voor business intelligence.” zegt eigenaar Han Meijer. “We hadden al een behoorlijke software userbase in de UK met gebruikers bij Philips, Heineken en Perfetti Van Melle, maar door het MillwardBrown contract zijn daar easyJet, Shell, Colgate, Danone, Jordans, Nationwide en Rimmel aan toegevoegd.”

In Engeland wordt Alan Winsbury verantwoordelijk voor de marketing en sales van Scanmar. Jaw Stoute, is in het Management Team verantwoordelijk voor de regio en de support en levering van de klanten vanuit de basis in Nederland.

In april staat Scanmar op de beurs van in Londen.

Scanmar levert gespecialiseerde software voor ‘marketing decision solutions’ en ‘forecasting tools’. Het bedrijf heeft voor onder andere Unilever en Heineken de online reporting platforms en datawarehouses geleverd.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in