Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Media koopt Hemels Publishers

Sanoma Media heeft customer mediabedrijf Hemels Publishers gekocht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hemels Publishers blijft in Hilversum, met Jeroen Hemels als algemeen directeur.

related partner content for mobile comes here

Hemels onderscheidt zich volgens Sanoma van andere customer media bedrijven doordat het bedrijf sterk is in de segmentatie van de bladen die het voor opdrachtgevers maakt.
Sanoma ziet meerwaarde in de synergie die ontstaat door de kennis en expertise van Hemels op het gebied van customer media en de digitale media expertise die Sanoma daaraan toevoegt. 'Het totaalpakket binnen dit marktsegment wordt op deze manier nog aantrekkelijker waardoor marktaandeel in het customer media segment versnelde groei zou moeten kunnen realiseren.'

Jeroen Hemels, algemeen directeur Hemels Publishers: ‘Directe communicatie naar relaties wordt steeds belangrijker voor merken. Hierdoor groeit de customer media markt erg snel. Naast printmedia gaan digitale media een steeds grotere rol spelen. Sanoma heeft deze expertise in huis en stelt Hemels in staat om de komende jaren sterk door te groeien. De digitale expertise is goed voor alle klanten van Hemels.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in