RTL4 in 2004 marktleider 20-49


Daarmee worden RTL 4, RTL 5 en Yorin nipt verslagen. Zij behaalden een gezamenlijk zenderaandeel van 30,2 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar. De SBS groep komt uit op 25,1 procent. In de doelgroep 20-34 jaar weet RTL Nederland de concurrentie ruimschoots voor te blijven. RTL Nederland behaalt een gezamenlijk zenderaandeel van 31,7 procent, de SBS groep komt uit op 27,8 procent en de publieken op 26,1 procent. In de doelgroep Mannen 20-49 jaar gaan de publieken aan kop met 33,2 procent. RTL Nederland volgt met 26,5 procent en de SBS groep met 25 procent.
Naar de zenders afzonderlijk gekeken, blijft RTL 4 in 2004 marktleider in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar met 18,2 procent. Nederland 2 volgt met 15,5 procent en SBS6 is derde met 12,3 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: RTL/SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid