Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL4 in 2004 marktleider 20-49

RTL 4 was in 2004 marktleider in de doelgroep boodschappers 20-49 jaar met 18,2 procent. De publieke zenders waren gezamenlijk de beste met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee worden RTL 4, RTL 5 en Yorin nipt verslagen. Zij behaalden een gezamenlijk zenderaandeel van 30,2 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar. De SBS groep komt uit op 25,1 procent. In de doelgroep 20-34 jaar weet RTL Nederland de concurrentie ruimschoots voor te blijven. RTL Nederland behaalt een gezamenlijk zenderaandeel van 31,7 procent, de SBS groep komt uit op 27,8 procent en de publieken op 26,1 procent. In de doelgroep Mannen 20-49 jaar gaan de publieken aan kop met 33,2 procent. RTL Nederland volgt met 26,5 procent en de SBS groep met 25 procent.

related partner content for mobile comes here

Naar de zenders afzonderlijk gekeken, blijft RTL 4 in 2004 marktleider in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar met 18,2 procent. Nederland 2 volgt met 15,5 procent en SBS6 is derde met 12,3 procent.

Bron: RTL/SKO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in