Overslaan en naar de inhoud gaan

Richard Neve Executive Director CitySavvy

CitySavvy, het pan-Europese bureau voor financiële communicatie en bedrijfscommunicatie, heeft Richard Neve benoemd tot executive…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De activiteiten van Neve en zijn team met het event-PR bedrijf Media Club International worden in de dienstverlening van CitySavvy geïntegreerd.

related partner content for mobile comes here

Richard Neve en zijn team zijn gespecialiseerd in crisiscommunicatie, PR evenementen en projecten rond ‘digital media’. Hij zal samenwerken met de managing director van het Amsterdamse kantoor van CitySavvy, Omara Nahar, én met het team in Londen.

Richard Neve richtte zijn eigen bureau voor communicatieprojecten op in 1997. Hij verkocht dit bureau aan de Engelse communicatiegroep Incepta plc. Daardoor kreeg zijn bureau een nieuwe naam, Trimedia Nederland (vandaag bekend onder de naam Grayling), en hij was tot Q1 2009 directeur van dit bedrijf. Sinds april 2009 was Richard Neve commissaris bij CitySavvy en ondersteunde bij het ontwikkelen en uitrollen van de groeistrategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in