Overslaan en naar de inhoud gaan

Reed Elsevier koopt Europese Miller Freeman

Reed Exhibitions Companies (REC), een divisie van Reed Elsevier, maakt de overname bekend van Miller Freeman Europe. REC betaalt 585…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuws komt een week na de verkoop van Miller Freeman Amerika, dat voor 650 miljoen dollar over ging naar VNU.

related partner content for mobile comes here

De overname maakt het Brits/Nederlandse concern volgens eigen zeggen tot ‘s werelds grootste organisator van beurzen. Met Miller Freeman Europe voegt REC honderd beurzen, een miljoen vierkante meter expositieruime en zestig beursgerelateerde websites toe aan het huidige bestand van 340 evenementen. REC is actief in markten als catering en voeding, reizen, luchtvaart, entertainment, uitgeven, IT, sport en recreatie en broadcasting, De inkomsten van REC bedroegen vorig jaar 458 miljoen Europe, terwijl Miller Freeman Europe inkomsten rapporteerde van 179 miljoen Euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in