Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA wint Wanadoo

Na een discreet gehouden competetie tussen Air, Duval Guillaume, TamTam/Karamba en TBWA heeft laatstgenoemd bureau het communicatiebudget…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het budget wordt geraamd op 350 miljoen Bfrs. Dat meldt PUB, zusterblad van Adformatie vandaag.

related partner content for mobile comes here

Ivan Cols, marketingmanager Wanadoo België over de keuze: “Het creëren van brand preference wordt voor de internetproviders één van de doorslaggevende succesfactoren in een jonge markt. Eigenlijk bestaan er in België nog geen echt sterke internetmerken en Wanadoo heeft alle troeven in handen om er één te worden. TBWA heeft dit perfect aangevoeld.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in