Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame doorspoelen valt mee

Nieuw onderzoek van Nielsen toont het weer aan: het valt reuze mee met het weg- of doorspoelen (letterlijk en figuurlijk) van reclame in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nieuw onderzoek van toont het weer aan: het valt reuze mee met het weg- of doorspoelen (letterlijk en figuurlijk) van reclame in programma's die digitaal opgenomen en teruggekeken worden. Vooral bij het snel terugkijken van opgenomen programma's blijft de reclame vaak gespaard.

related partner content for mobile comes here

Ik denk dat iedere marketeer dit wel even tot zich wil nemen.

Maar wat is meevallen? Gemiddeld 40 procent van de reclame bij later bekeken programma's met de digitale recorder wordt wel bekeken. Dat opgeteld bij relatief beperkt gebruik van de digitale recorder (dvr) brengt een minder dramatisch beeld dan was voorzien door marketeers.

Wellicht zeggen veel mensen dat ze niks aan de reclame vinden en doorspoelen, maar ze kijken stiekem toch?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in