Klaroengeschal Yahoo bij aanval op Google en tv
De in december aangekondigde Advertiser & Publisher Group van Yahoo, die de hegemonie van Google AdWords en AdSense moet doorbreken, ging gisteren van start met een e-mail vol superlatieven voor het eigen personeel en een groot feest voor adverteerders en bureaus in New York. Nogal wat klaroengeschal, nadat eerder al de reorganisatie twee Yahoo-bazen de kop kostten.
Wall Street Journal was bij het feest in New York en telde bijna 1.000 bezoekers, de grootste happening ooit van Yahoo in de reclamemarkt. De toespraken waren er vooral op gericht om adverteerders weg te trekken van televisie. Dat is een kwestie van opvoeden, vindt Yahoo. In anderhalf uur tijd probeerde Yahoo de bezoekers duidelijk te maken hoe veel effectieve reclame op het web en mobiel uitpakt dan tv-reclame.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaVoor de liefhebbers heeft Techcrunch de hele tekst van de interne e-mail voor het personeel over de nieuwe reclamegroep van Yahoo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid