Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaroengeschal Yahoo bij aanval op Google en tv

De in december aangekondigde Advertiser & Publisher Group van Yahoo, die de hegemonie van Google AdWords en AdSense moet doorbreken,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Advertiser & Publisher Group van Yahoo, die de hegemonie van Google AdWords en AdSense moet doorbreken, ging gisteren van start met een e-mail vol superlatieven voor het eigen personeel en een groot feest voor adverteerders en bureaus in New York. Nogal wat klaroengeschal, nadat eerder al de reorganisatie twee Yahoo-bazen .

related partner content for mobile comes here

Wall Street Journal was in New York en telde bijna 1.000 bezoekers, de grootste happening ooit van Yahoo in de reclamemarkt. De toespraken waren er vooral op gericht om adverteerders weg te trekken van televisie. Dat is een kwestie van opvoeden, vindt Yahoo. In anderhalf uur tijd probeerde Yahoo de bezoekers duidelijk te maken hoe veel effectieve reclame op het web en mobiel uitpakt dan tv-reclame.

Voor de liefhebbers de hele tekst van de interne e-mail voor het personeel over de nieuwe reclamegroep van Yahoo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in