Overslaan en naar de inhoud gaan

Geld weggooien bij Google

Terwijl Wüst de concurrentie op de 1500 ruim voorbleef, trok Renate Groenewold zich ziek terug. Nieuws dat uiteraard De Telegraaf Online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Terwijl Wüst de concurrentie op de 1500 ruim voorbleef, trok Renate Groenewold zich ziek terug. Nieuws dat uiteraard haalde. Eén van de bijgeplaatste Google advertenties trok mijn aandacht: "EK/WK schaatsen zien? Januari schaatsmaand. Boek snel."

related partner content for mobile comes here

Vreemde advertentie, aangezien het half februari is, de EK's al achter de rug zijn en de WK dit weekend geschaatst wordt.

Natuurlijk was ik benieuwd naar de achterliggende link, van een reisorganisatie. Kwalijke zaak die het imago van die club niet ten goede komt, bovendien per klik geld kost en van in het beste geval een beetje bijdraagt aan naamsbekendheid.

Onbegrijpelijk dat zo'n club zo aan het knutselen is met adwords. Dit soort missers mag je gewoon niet maken, want dit kun je geheel geautomatiseerd voorkomen. Zit iemand hier te slapen of mis ik iets?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in