Advies voor maatschappelijk verantwoord consumeren
De stichting BVNL gaat consumenten vertellen waar zij hun producten beter niet kunnen kopen als zij willen letten op maatschappelijke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met een ‘beter-van-niet-lijst’ wil de nieuwe stichting consumenten helpen hun keuze te bepalen. De stichting wil onderzoeken wat in bepaalde sectoren het slechtste alternatief is. Consumenten kunnen daar dan rekening mee houden. De Consumentenbond heeft dit idee al eens toegepast. De bond ging na welke luchtvaartmaatschappij het meeste CO2 per passagier uitstootte op een vlucht van 1500 kilometer. De stichting BVNL neemt dit nu over en publiceert dit najaar het vervolg van dat onderzoek. BVNL wil de lat aan de onderkant zichtbaar maken. In het topsegment bestaan al ‘eerlijke’ producten, maar die zijn vaak duur en niet overal te krijgen.(ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid