Overslaan en naar de inhoud gaan

Conflict Sanoma Uitgevers met Salomé

Sanoma Uitgevers dreigt het tijdschrift Salomé voor de rechter te slepen als de reclamecampagne op de radiozender Arrow Jazz FM niet met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een radiospotje waarin Salomé wordt afgezet tegen het denkbeeldige tijdschrift 'Ibelle', een kwinkslag naar het tijdschrift Libelle van Sanoma, heeft de uitgeverij van titels als Libelle, is tegen het zere been van Sanoma. Er is een sommatiebrief naar Salomé gestuurd waarin wordt gevraagd met onmiddellijke ingang met de campagne te stoppen. In de radiocommercial wordt 'Ibelle' afgeschilderd als een truttig blad dat niet meer van deze tijd is.

related partner content for mobile comes here

Sanoma eist niet alleen dat Salomé de gewraakte reclame met onmiddellijke ingang stopzet, maar ook dat een lijst wordt verschaft van media die de reclame inmiddels hebben uitgezonden en een schriftelijke toezegging dat Salomé in de toekomst afziet van ieder gebruik van merknamen van Sanoma Uitgevers.

Mocht Salomé niet binnen 24 uur gehoor geven aan deze eisen, dan treft Sanoma zonder nadere aankondiging rechtsmaatregelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in