Conflict Sanoma Uitgevers met Salomé
Een radiospotje waarin Salomé wordt afgezet tegen het denkbeeldige tijdschrift 'Ibelle', een kwinkslag naar het tijdschrift Libelle van Sanoma, heeft de uitgeverij van titels als Libelle, is tegen het zere been van Sanoma. Er is een sommatiebrief naar Salomé gestuurd waarin wordt gevraagd met onmiddellijke ingang met de campagne te stoppen. In de radiocommercial wordt 'Ibelle' afgeschilderd als een truttig blad dat niet meer van deze tijd is.
Sanoma eist niet alleen dat Salomé de gewraakte reclame met onmiddellijke ingang stopzet, maar ook dat een lijst wordt verschaft van media die de reclame inmiddels hebben uitgezonden en een schriftelijke toezegging dat Salomé in de toekomst afziet van ieder gebruik van merknamen van Sanoma Uitgevers.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaMocht Salomé niet binnen 24 uur gehoor geven aan deze eisen, dan treft Sanoma zonder nadere aankondiging rechtsmaatregelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid