Overslaan en naar de inhoud gaan

Elle verkoopt kleding

Elle magazine start in de VS met de ‘Elle’ kledinglijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kleding is te koop in de filialen van winkelketen Kohl. Uitgever van Elle, Hachette Filipacchi, en eigenaar van Kohl, Lagardere Active Media, zijn in 2006 gefuseerd. De nieuwe directeur, Didier Quillot, kreeg toen de opdracht om de grote uitgeverij te herinrichten voor digitale contentdistributie.

related partner content for mobile comes here

Hachette en Lagardere werken inmiddels samen op het gebied van mobiele content, voor tijdschriften als Car & Driver, Elle en American Photo. En nu dus ook op het gebied van kleding, een niet-zo-digitale line extention.

Elle is niet het enige tijdschrift dat aan line-extentions doet; Maxim opende een aantal nachtclubs en steakhouses in de VS, en het blad Country Living kwam met voedingsproducten.

In Nederland doet ook damesblad Libelle aan line-extentions, onder andere met een bed and breakfast in Barcelona, waar lezeressen korte tijd de scepter kunnen zwaaien. Hun ervaringen kunnen weer op een speciale website worden gevolgd.

Bron: Mediaweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in