Elle verkoopt kleding
De kleding is te koop in de filialen van winkelketen Kohl. Uitgever van Elle, Hachette Filipacchi, en eigenaar van Kohl, Lagardere Active Media, zijn in 2006 gefuseerd. De nieuwe directeur, Didier Quillot, kreeg toen de opdracht om de grote uitgeverij te herinrichten voor digitale contentdistributie.
Hachette en Lagardere werken inmiddels samen op het gebied van mobiele content, voor tijdschriften als Car & Driver, Elle en American Photo. En nu dus ook op het gebied van kleding, een niet-zo-digitale line extention.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisElle is niet het enige tijdschrift dat aan line-extentions doet; Maxim opende een aantal nachtclubs en steakhouses in de VS, en het blad Country Living kwam met voedingsproducten.
In Nederland doet ook damesblad Libelle aan line-extentions, onder andere met een bed and breakfast in Barcelona, waar lezeressen korte tijd de scepter kunnen zwaaien. Hun ervaringen kunnen weer op een speciale website worden gevolgd.
Bron: Mediaweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid