Postercampagne voor kinderen in azc’s
Reclamebureau FHV BBDO ontwikkelde een actie voor Stichting De Vrolijkheid.


Deze stichting organiseert creatieve activiteiten voor kinderen in asielzoekerscentra. “Kinderen in azc’s hebben vaak zoveel meegemaakt, dat ze hun kindertijd verloren zijn”, schrijven de initiatiefnemers. De Vrolijkheid wil de kinderen helpen die kindertijd terug te vinden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vermist
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoOp de posters staan tekeningen van kinderen uit azc’s met de boodschap: ‘Vermist: kindertijd’. Via een QR-code kun je online het verhaal van de kinderen lezen. De affiches worden opgehangen rondom asielzoekerscentra in het land. De campagne geeft niet alleen meer bekendheid aan de stichting, maar draait ook om het werven van donateurs. Onderaan de poster staat een nummer voor donaties via sms.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid