Pitch voor wereldwijde reclameaccount Volvo Cars


Het van oorsprong Zweedse automerk is nu eigendom van het Chinese Geely. Deze groep zoekt voor Volvo een wereldwijd bureau dat zich moet gaan richten op het versterken van de merkcommunicatie wereldwijd. Ook het huidige bureau van Volvo, Havas-dochter Arnold Worldwide, is uitgenodigd. Havas Amsterdam won een aantal jaar geleden toen het nog Euro RSCG 4D heette een aantal creatieve prijzen voor Volvo.
Volvo herstructureerde voor het laatst in december 2011 zijn bureaurelatie, Toen werd de 'Team Volvo' structuur ontmanteld. Het ging hier om een alliantie van drie bureaus: Arnold Worldwide, SapientNitro en EuroRSCG 4D.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet nieuwe bureau(netwerk) wordt komende herfst aangewezen.
Bron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid