Overslaan en naar de inhoud gaan

Pitch voor wereldwijde reclameaccount Volvo Cars

Er komt een internationale review van het creatieve account van Volvo Cars.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het van oorsprong Zweedse automerk is nu eigendom van het Chinese Geely. Deze groep zoekt voor Volvo een wereldwijd bureau dat zich moet gaan richten op het versterken van de merkcommunicatie wereldwijd. Ook het huidige bureau van Volvo, Havas-dochter Arnold Worldwide, is uitgenodigd. Havas Amsterdam won een aantal jaar geleden toen het nog Euro RSCG 4D heette een aantal creatieve prijzen voor Volvo.

related partner content for mobile comes here

Volvo herstructureerde voor het laatst in december 2011 zijn bureaurelatie, Toen werd de 'Team Volvo' structuur ontmanteld. Het ging hier om een alliantie van drie bureaus: Arnold Worldwide, SapientNitro en EuroRSCG 4D.

Het nieuwe bureau(netwerk) wordt komende herfst aangewezen.

Bron: Adage.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in