
De auteurs Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock en Craig Badings plaatsen in ‘thought leadership’ het novel point of view centraal.
Met een novel point of view laat de organisatie haar medewerkers en stakeholders op vernieuwende wijze kijken naar relevante thema’s in de industrie of maatschappij. Door het novel point of view te vertalen naar concrete ideeën en oplossingen creërt het bedrijf waarde voor medewerkers, klanten en andere stakeholders.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHoe komen bedrijven tot een novel point of view? Hoe vertalen ze dit in hun gedrag en communicatie? Hoe delen ze hun kennis en expertise rondom dit point of view? Wat zijn concrete uitkomsten van strategieën voor thoughtleadership?
Dit zijn vragen die worden beantwoord in dit boek. De auteurs doen dit aan de hand van het Thought Leadership FrameworkTM dat zij uitleggen met behulp van praktijkvoorbeelden van vijf verschillende bedrijven.
Dit boek is voor directeuren, managers, consultants en studenten die bezig zijn met thought leadership.
Thought Leadership Vernieuwende inzichten en waardecreatie op het snijvlak van markt en maatschappij Auteurs: Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock en Craig Badings ISBN 978-94-91560-44-6 Prijs: € 22,95 incl. BTW Bestellen via: http://shop.communicatieonline.nl/details.asp?pr=17524
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee