Overslaan en naar de inhoud gaan

Thought Leadership, de antwoorden

Veel bedrijven willen tegenwoordig thought leader zijn. Het is echter vaak niet duidelijk wat dit precies inhoudt, laat staan hoe ze er…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De auteurs Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock en Craig Badings plaatsen in ‘thought leadership’ het novel point of view centraal.

related partner content for mobile comes here

Met een novel point of view laat de organisatie haar medewerkers en stakeholders op vernieuwende wijze kijken naar relevante thema’s in de industrie of maatschappij. Door het novel point of view te vertalen naar concrete ideeën en oplossingen creërt het bedrijf waarde voor medewerkers, klanten en andere stakeholders.

Hoe komen bedrijven tot een novel point of view? Hoe vertalen ze dit in hun gedrag en communicatie? Hoe delen ze hun kennis en expertise rondom dit point of view? Wat zijn concrete uitkomsten van strategieën voor thoughtleadership?

Dit zijn vragen die worden beantwoord in dit boek. De auteurs doen dit aan de hand van het Thought Leadership FrameworkTM dat zij uitleggen met behulp van praktijkvoorbeelden van vijf verschillende bedrijven.

Dit boek is voor directeuren, managers, consultants en studenten die bezig zijn met thought leadership.

Thought Leadership Vernieuwende inzichten en waardecreatie op het snijvlak van markt en maatschappij Auteurs: Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock en Craig Badings ISBN 978-94-91560-44-6 Prijs: € 22,95 incl. BTW Bestellen via: http://shop.communicatieonline.nl/details.asp?pr=17524

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in