Conrad.nl start augmented reality kortingswinkel
[PERSBERICHT] Met de technologie van Layar is een extra virtuele laag aangebracht op de Conrad kortingswinkel in Arnhem. Via de Layar-app (gratis beschikbaar voor Apple- en Android-smartphones) kunnen voorbijgangers bladeren door alle door klanten geschreven reviews van de afgebeelde producten. Bovendien kan men het merk Conrad beter leren kennen door o.a. de meest recente reclamevideo te bekijken en door het Youtube-kanaal te scrollen. En natuurlijk om 10% korting op elektronica en techniek te activeren.
“Omdat innovatie hoog in het vaandel van Conrad staat, wilden we na de pop-up stores in Enschede weer een stap verder gaan”, aldus een enthousiaste Frank de Groot. “De technologie van Layar bood ons de mogelijkheid om meer interessante informatie en feiten op het concept van onze virtuele kortingswinkels te leggen. De klant kan nu met zijn smartphone letterlijk in de wereld van Conrad stappen. We hebben namelijk meer dan 100.000 productreviews van klanten op onze website staan, die nu via de Layar-app direct in de Arnhemse winkelstraat op te roepen en te lezen zijn. Zo weet een klant voor de daadwerkelijke aankoop direct wat hij kan verwachten van het betreffende product.”
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe Conrad ‘augmented reality’ pop-up store in Arnhem is tot stand gekomen in samenwerking met Window Brokers (locaties) en NL Expo (bestickering). Het unieke concept is intern door Conrad ontwikkeld en uitgewerkt. Deze nieuwste versie van de Conrad pop-up store zal tot en met 30 juni 2013 in Arnhem te bewonderen zijn. Daarna is deze definitief verdwenen om later op een volgende locatie weer te verschijnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid