Overslaan en naar de inhoud gaan

Pfizer Nederland start campagne tegen viagraspam

Pfizer Nederland wil met een grootscheepse campagne de overmatige viagraspam aanpakken. Via die ongewenste mail worden meestal illegale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Emerce. Pfizer is deze week een campagne gestart waarin duidelijk moet worden hoe spam over erectiepillen tegen kan worden gegaan. Dat doet het concern via de al bestaande en met een radiocampagne via de zenders Radio 1, 2, 4 en Sky Radio. Het is de eerste keer dat een bedrijf zo direct reageert op spam.

related partner content for mobile comes here

Pfizer constateert dat slechts een minderheid van de internetgebruikers weet dat de spam niet van het bedrijf afkomstig is. ‘We krijgen veel telefoontjes van mensen die zich ergeren aan de spam en vragen of wij er achter zitten’, zegt woordvoerder Michiel Lodewijks. Pfizer vreest imagoschade omdat in de meeste spamberichten neppillen worden aangeboden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in