Overslaan en naar de inhoud gaan

Univé doet de online marketing voortaan zelf

Univé Verzekeringen zet zijn 'wereld zonder winst'-gedachte kracht bij door de online marketingactiviteiten voortaan in eigen hand te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

zet zijn 'wereld zonder winst'-gedachte kracht bij door de online marketingactiviteiten voortaan in eigen hand te nemen. De verzekeraar kocht daarvoor adserving software in bij .

related partner content for mobile comes here

Marije van Asselt, e-Marketeer bij Univé, licht de keuze toe in een persbericht: 'Gezien onze ervaring op dit vlak waren we op zoek naar gebruiksvriendelijkheid, een korte leercurve en betaalbaarheid. AdSolution biedt standaard features als profiel targeting en live reporting. We kunnen hier goed gebruik van maken voor de komende belangrijke maanden, als onze campagnes veelal toegespitst zullen zijn op het nieuwe zorgstelsel. Mocht blijken dat een campagne minder succesvol verloopt of efficiëntie verliest, kunnen we hier direct op anticiperen.'

De 'Een wereld zonder winst' is overigens wel extern bedacht en ontwikkeld, door uit Amsterdam, het online gedeelte door Devio (onderdeel ) in Amersfoort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in