Overslaan en naar de inhoud gaan

Engelsen niet geinteresseerd in Mobile TV

Na alle positieve berichten over videocontent en TV zenders die nu en in de nabije toekomst mobiel beschikbaar worden mogen we de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na alle positieve berichten over videocontent en TV zenders die nu en in de nabije toekomst mobiel beschikbaar worden mogen we de van een Brits onderzoek toch wel als een flinke domper zien voor deze markt.

related partner content for mobile comes here

Entertainment Media Research heeft daar namenlijk onderzoek gedaan onder 1500 consumenten die allemaal regelmatig TV of een film kijken. Van de ondervraagden zegt 70% dat ze absoluut geen behoefte hebben aan mobiele TV en ook niet van plan zijn TV op hun GSM te kijken, aldus .

Daarentegen roept 45% dat ze wel heil zien in TV kijken op hun PC, als afleiding tijdens het surfen of emailen. Daarbij plaatst eenderde van de deze groep TV kijken op de PC in hetzelfde rijtje als MSN-en. Leuk als afleiding op de achtergrond.

De toekomst zal moeten uitwijzen of Mobiele TV een succes wordt. Al maanden wisselen positieve en negaieve geluiden over TV kijken op een GSM elkaar met regelmaat af, zoals ook hieronder te zien is. via vernieuwd

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in