Overslaan en naar de inhoud gaan

Ophouden met die telefoonterreur

Ik merk dat het me steeds meer gaat irriteren, bedrijven met een klantenservicenummer waar je flink voor moet betalen. Soms (maar) 0,10…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helemaal als je het nummer wilt gebruiken, wanneer een bedrijf een fout maakt en je daar over wil klagen. Moet ik als klant betalen voor de fout van een bedrijf? Dat is toch de omgekeerde wereld? Vooral omdat een klant veel aan mijn input kan hebben, om de diensten te verbeteren.

related partner content for mobile comes here

Irriteren van je klant, lijkt steeds vaker de doelstelling van veel bedrijven. Welk bedrijf doet eens gewoon normaal?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in