Top 10 - waaraan ontlenen we status?


Deze posting (gelezen op HetKanWel) is wellicht wat minder marketing georienteerd dan jullie verwachten...hoewel?
Als je wilt scoren in de status top 10 gaat het niet langer meer om wat je hebt, maar om wat je bent. Dat blijkt uit een onderzoek van NetPanel onder 460 personen. We imponeren anderen namelijk het liefst met ons 'karakter' (91 procent vindt dit belangrijk of zeer belangrijk). Niet alleen laten we ons zelf voorstaan op ons karakter, we bewonderen anderen er ook om.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIemand heeft het volgens ons vooral 'helemaal gemaakt' als die persoon 'Gelukkig is met zijn of haar leven'. Daarnaast heeft iemand het ook gemaakt als deze 'Zijn dromen heeft waargemaakt, lekker in zijn vel zit, goed voor anderen of oprecht, eerlijk, open en zichzelf is'.
Top 10: Waaraan ontlenen we status?
1. Karakter (91 procent)
2. Kennis (81 procent)
3. Levenstijl (62 procent)
4. Prestaties (56 procent)
5. Talent & Creativiteit (beide 54 procent)
6. Baan (50 procent)
7. Sociale kringen (persoonlijk of zakelijk) (45 procent)
8. Spiritualiteit (43 procent)
9. Uiterlijk/schoonheid (35 procent)
10. Bezit (24 procent)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid