Overslaan en naar de inhoud gaan

Top 10 - waaraan ontlenen we status?

Deze posting (gelezen op HetKanWel) is wellicht wat minder marketing georienteerd dan jullie verwachten...hoewel?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze posting (gelezen op ) is wellicht wat minder marketing georienteerd dan jullie verwachten...hoewel?

related partner content for mobile comes here

Als je wilt scoren in de status top 10 gaat het niet langer meer om wat je hebt, maar om wat je bent. Dat blijkt uit een onderzoek van NetPanel onder 460 personen. We imponeren anderen namelijk het liefst met ons 'karakter' (91 procent vindt dit belangrijk of zeer belangrijk). Niet alleen laten we ons zelf voorstaan op ons karakter, we bewonderen anderen er ook om.

Iemand heeft het volgens ons vooral 'helemaal gemaakt' als die persoon 'Gelukkig is met zijn of haar leven'. Daarnaast heeft iemand het ook gemaakt als deze 'Zijn dromen heeft waargemaakt, lekker in zijn vel zit, goed voor anderen of oprecht, eerlijk, open en zichzelf is'.

Top 10: Waaraan ontlenen we status?
1. Karakter (91 procent)
2. Kennis (81 procent)
3. Levenstijl (62 procent)
4. Prestaties (56 procent)
5. Talent & Creativiteit (beide 54 procent)
6. Baan (50 procent)
7. Sociale kringen (persoonlijk of zakelijk) (45 procent)
8. Spiritualiteit (43 procent)
9. Uiterlijk/schoonheid (35 procent)
10. Bezit (24 procent)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in