Overslaan en naar de inhoud gaan

Op de blauwe loper van PNO Ziektekosten

Het is weer de tijd voor de zorgverzekeringen om aan de jassen van de consumenten te trekken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, zorgverzekeraar voor de mediabranche, rolde een blauwe loper uit.

related partner content for mobile comes here

Medewerkers van het mediapark zijn deze ochtend bij aankomst op hun werk ‘onverwacht onthaald als ware vips, compleet met blauwe loper, paparazzi, juichende fans en geïnteresseerde journalisten’.

Met deze actie wilde PNO Ziektekosten voorbijgangers op weg naar hun werk laten weten hoe het bedrijf zijn verzekerden, die meestal achter de schermen werken, ziet. Als geëerde gasten, zeg maar, die in de schijnwerpers staan.

Aan het einde van de loper werd aan de betreffende medewerker de gemaakte foto met informatie over PNO Ziektekosten overhandigd.

Zo'n 250 mensen liepen over de blauwe loper en zijn geïnterviewd/gefotografeerd.

Deze actie was de start van de najaarscampagne van PNO: Hoe mediageniek ben jij? Het is de bedoeling dat er ook acties op onder andere LinkedIn komen. Daarnaast wordt er geadverteerd in tijdschriften en worden klanten benaderd via direct mails.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in