
PNO Ziektekosten, zorgverzekeraar voor de mediabranche, rolde een blauwe loper uit.
Medewerkers van het mediapark zijn deze ochtend bij aankomst op hun werk ‘onverwacht onthaald als ware vips, compleet met blauwe loper, paparazzi, juichende fans en geïnteresseerde journalisten’.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeMet deze actie wilde PNO Ziektekosten voorbijgangers op weg naar hun werk laten weten hoe het bedrijf zijn verzekerden, die meestal achter de schermen werken, ziet. Als geëerde gasten, zeg maar, die in de schijnwerpers staan.
Aan het einde van de loper werd aan de betreffende medewerker de gemaakte foto met informatie over PNO Ziektekosten overhandigd.
Zo'n 250 mensen liepen over de blauwe loper en zijn geïnterviewd/gefotografeerd.
Deze actie was de start van de najaarscampagne van PNO: Hoe mediageniek ben jij? Het is de bedoeling dat er ook acties op onder andere LinkedIn komen. Daarnaast wordt er geadverteerd in tijdschriften en worden klanten benaderd via direct mails.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee