Nissan lanceert 3D magazine


Het blad is gevuld met onderwerpen over mode, lifestyle, muziek, achitectuur en uiteraard Nissan. Het concept is ontwikkeld en uitgevoerd door Lost Boys en Readershouse Hearst.
Het SHIFT_Life Magazine is driedimensionaal. Het magazine combineert bijvoorbeeld design, gadgets en Nissan- auto's in een door Tokyo geïnspireerde omgeving. Met simpele muisklikken kun je je een weg banen door de underground van Tokyo of een favoriete ‘Micramorphose’ kiezen, waarbij bekende fashion iconen de Micra in een nieuw jasje hebben gestoken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de Zama garage kunnen lezers onder de motorkap kijken. En Nissan geeft middels de SHIFT_Expectations lezers de mogelijkheid om plaats te nemen in één van de vier nieuwe conceptcars.
SHIFT_Life magazine verschijnt vier keer per jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid