Overslaan en naar de inhoud gaan

Barometer duurzame groenten & fruit voor supermarkten

Supermarkten hebben steeds vaker de behoefte zich te onderscheiden door duurzaam te ondernemen, aldus Milieukeur (SMK).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Supermarkten hebben steeds vaker de behoefte zich te onderscheiden door duurzaam te ondernemen, aldus (SMK).

related partner content for mobile comes here

Dit kunnen zij op verschillende manieren doen; door bijvoorbeeld zuinig met energie om te gaan en door duurzame producten te leveren.

Maar doordat duurzaamheid zo divers is, is het voor supermarkten vaak moeilijk duurzaamheid in een boodschap naar de consument over te brengen, meent de stichting.

Mede hierom heeft SMK de ontwikkeld voor de agf-afdeling (aardappelen, groenten en fruit) van de supermarkt.

De Barometer biedt handvatten om duurzaam te ondernemen en dit te communiceren naar de kritisch klant.

De Barometer is ontwikkeld door SMK met inbreng/samenwerking van onder anderen: Stichting Natuur en Milieu, Max Havelaar, The Greenery, Milieudefensie en supermarktorganisaties.

De criteria zijn vastgesteld per 1 september en geldig voor een jaar. Zowel supermarktketens met filialen als zelfstandige vestigingen kunnen zich hiervoor aanmelden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in