Overslaan en naar de inhoud gaan

Motorola-telefoon uit de automaat

Weer een nieuwe manier van het denken over service in marketing. Motorola opent 'robotic retail stores': verkoop van mobieltjes waar geen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weer een nieuwe manier van het denken over service in marketing. opent 'robotic retail stores': verkoop van mobieltjes waar geen mens meer aan te pas hoeft te komen.

related partner content for mobile comes here

dat Motorola in de Verenigde Staten een proef houdt met deze 'nieuwe winkels'. In feite blijkt het te gaan om een variant op het precies één jaar geleden in de VS geïntroduceerde concept .

Dat werkt met een aanraakscherm waarop de consument door een assortument hobbelt. Vervolgens maakt hij een keuze en betaalt met een krediet- of betaalkaart.

Motorola zegt de 'robotwinkels' te plaatsen op plekken waar veel publiek komt dat direct bediend wil worden. De proeflocaties zijn San Francisco International Airport en drie locaties in de binnenstad van Chicago, zoals in het warenhuis van .

De winkels krijgen ook een eigen duiding, 'Instantmoto' die Motorola in reclame gaat gebruiken. Er is een keuze uit 25 telefoons ten accessoires.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in