Nieuw gamesmarketing bedrijf BrandNewGame


Hufen schrijft er momenteel ook een boek over, als afstudeerscriptie van zijn studie Master of Brand Management aan het EURIB. Het boek wordt begin volgend jaar gepubliceerd door Kluwer.
Bart: 'Tijdens het schrijven van het boek kwam ik erachter dat er bij bedrijven nog steeds weinig bekend is over games en interactieve media en hoe die effectief zijn in te zetten voor het realiseren van marketingdoelstellingen. Daar wil ik me met mijn bedrijf nu 100 procent op richten.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBrandNewGame geeft onafhankelijk advies, maar levert ook een concreet interactief concept dat is bedacht vanuit de merkidentiteit en doelstellingen van de klant. Vervolgens wordt gekeken welke leverancier het meest geschikt is om dat concept aan te vullen en uit te werken. 'Op deze manier wordt optimaal gebruik gemaakt van kerncompetenties van leveranciers die dan optimaal aansluiten bij de doelstelling van de klant', zegt Hufen.
BrandNewGame heeft diverse experts en partners om zich heen verzameld met wie Hufen gaat samenwerken. Onder hen is Niels Roodenburg, hoofdredacteur van gamesblad Power Unlimited.
'Met Niels samenwerken lag wel voor de hand, aangezien hij zoveel kennis heeft van de internationale gamesindustrie en daar ook veel contacten heeft. Daarnaast deed ik met hem mijn eerste interview voor mijn boek en daaruit bleek dat hij ook de enorme hoeveelheid mogelijkheden ziet om games in te zetten als marketingmiddel.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid