Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw gamesmarketing bedrijf BrandNewGame

Bart Hufen (ex-Crossmarks) is BrandNewGame begonnen, een bedrijf dat gespecialiseerd is in de mogelijkheden van gamesmarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hufen schrijft er momenteel ook een boek over, als afstudeerscriptie van zijn studie Master of Brand Management aan het EURIB. Het boek wordt begin volgend jaar gepubliceerd door Kluwer.

related partner content for mobile comes here

Bart: 'Tijdens het schrijven van het boek kwam ik erachter dat er bij bedrijven nog steeds weinig bekend is over games en interactieve media en hoe die effectief zijn in te zetten voor het realiseren van marketingdoelstellingen. Daar wil ik me met mijn bedrijf nu 100 procent op richten.'

geeft onafhankelijk advies, maar levert ook een concreet interactief concept dat is bedacht vanuit de merkidentiteit en doelstellingen van de klant. Vervolgens wordt gekeken welke leverancier het meest geschikt is om dat concept aan te vullen en uit te werken. 'Op deze manier wordt optimaal gebruik gemaakt van kerncompetenties van leveranciers die dan optimaal aansluiten bij de doelstelling van de klant', zegt Hufen.

BrandNewGame heeft diverse experts en partners om zich heen verzameld met wie Hufen gaat samenwerken. Onder hen is Niels Roodenburg, hoofdredacteur van gamesblad Power Unlimited.

'Met Niels samenwerken lag wel voor de hand, aangezien hij zoveel kennis heeft van de internationale gamesindustrie en daar ook veel contacten heeft. Daarnaast deed ik met hem mijn eerste interview voor mijn boek en daaruit bleek dat hij ook de enorme hoeveelheid mogelijkheden ziet om games in te zetten als marketingmiddel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in