Euro RSCG 4D start afdeling social media


De Amerikaan Christopher Hayes (marketing director, foto) gaat de afdeling leiden. Hayes heeft meer dan 15 jaar ervaring in online marketing en was de eerste die een online marketingafdeling verwezenlijkte binnen een traditioneel pr-bureau (Middleberg, New York).
De nieuwe unit van Euro RSCG 4D biedt klanten alles van viral-marketing en grassroot marketing tot buzz and awareness en mond-tot-mondreclame. 'Bij Euro RSCG 4D helpen wij onze klanten hun weg te vinden binnen de complexe wereld van sociale netwerken en traditionele marketingevenementen', licht Hayes toe. 'De ontwikkeling van innovatieve digital events leidt tot mond-op-mond gesprekken bij consumenten, bloggers en traditionele journalisten. We willen deze sociale mediastrategie naadloos integreren in een campagne.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoordat Hayes bij Euro RSCG 4D Amsterdam in 2008 als marketing director aan de slag ging, was hij senior VP van Euro RSCG Circle en general manager van Middleberg Euro RSCG.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid