Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG 4D start afdeling social media

Euro RSCG 4D Amsterdam introduceert een afdeling die zich specialiseert in social media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Amerikaan Christopher Hayes (marketing director, foto) gaat de afdeling leiden. Hayes heeft meer dan 15 jaar ervaring in online marketing en was de eerste die een online marketingafdeling verwezenlijkte binnen een traditioneel pr-bureau (Middleberg, New York).

related partner content for mobile comes here

De nieuwe unit van Euro RSCG 4D biedt klanten alles van viral-marketing en grassroot marketing tot buzz and awareness en mond-tot-mondreclame. 'Bij Euro RSCG 4D helpen wij onze klanten hun weg te vinden binnen de complexe wereld van sociale netwerken en traditionele marketingevenementen', licht Hayes toe. 'De ontwikkeling van innovatieve digital events leidt tot mond-op-mond gesprekken bij consumenten, bloggers en traditionele journalisten. We willen deze sociale mediastrategie naadloos integreren in een campagne.'

Voordat Hayes bij Euro RSCG 4D Amsterdam in 2008 als marketing director aan de slag ging, was hij senior VP van Euro RSCG Circle en general manager van Middleberg Euro RSCG.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in