Nederland 2 in week 25 marktleider


Nederland 1 had een aandeel van 10,9, Nederland 3 5,2. Samen waren de publieke zenders goed voor een aandeel van 35,6 procent. RTL4 scoorde 13,2 procent, RTL5 5,1 en Yorin 4,9 procent. De RTL Nederland-zenders hadden samen 23,2 procent. SBS6 behaalde een marktaandeel van 8,7 Net5 4,4 en Veronica 3,9. De SBS-zenders kwamen daarmee uit op 17,0 procent.
De voetbalwedstrijden van Nederland tijdens het WK onder de 20 werden deze week het best bekeken. Nederland-Chili was goed voor 2,45 miljoen kijkers, Nigeria-Nederland werd door 2,26 miljoen mensen gezien. De Tweelingtest staat op een derde plaats met 1,49 miljoen, gevolgd door GTST op dinsdag met 1,45 miljoen. Het Journaal van 20.00 uur op zondag (Ned.1) trok 1,44 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid