Nederland 1 op 20,1 pct in week 24
Nederland 1 was in week 24 weer marktleider met een aandeel van 20,1 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur/6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 was weer tweede met 16,0 procent en SBS 6 zat daar niet ver achter met een marktaandeel van 15,0 procent. De drie publieke zenders hadden samen een aandeel van 31,9 procent. RTL Nederland kwam met vier zenders op 28,4 procent en de drie zenders van SBS Broadcasting scoorden 24,5 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De WK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Noorwegen (SBS 6) was veruit het best bekeken programma. Er stemden 2.358.000 kijkers op af.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid