Multimediale campagne voor Heineken.nl
De commercial is sinds maandagavond te zien. In de spot zien we twee mannen, die heel graag naar een popconcert willen, maar helaas is het uitverkocht. Vermomd als speaker doen ze alsnog een poging, maar ook dat lukt niet. Boodschap: hadden ze op Heineken.nl gekeken dan hadden ze nog makkelijk aan tickets kunnen komen en bovendien kunnen kiezen voor unieke privileges en vele extra’s.
Naast de tv-spot wordt het publiek via bannering attent gemaakt op diverse aanbiedingen, die via de site verkrijgbaar zijn. Er komen ook advertenties in de diverse NL-stadsmagazines De entertainmentsite werd deze zomer geïntroduceerd en richt zich op liefhebbers van uitgaan, muziek en sport.
De campagne is hier te zien.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieu
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Concept: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
Regie: Jonathan Herman
Klant: Annelotte Palthe, Reinoud Wolff, Herwin van den Berg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid