Overslaan en naar de inhoud gaan

Multimediale campagne voor Heineken.nl

Heineken Nederland is maandag een multimediale campagne begonnen om bezoekers en leden te werven voor het vernieuwde Heineken.nl. Aanjager…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial is sinds maandagavond te zien. In de spot zien we twee mannen, die heel graag naar een popconcert willen, maar helaas is het uitverkocht. Vermomd als speaker doen ze alsnog een poging, maar ook dat lukt niet. Boodschap: hadden ze op gekeken dan hadden ze nog makkelijk aan tickets kunnen komen en bovendien kunnen kiezen voor unieke privileges en vele extra’s.
Naast de tv-spot wordt het publiek via bannering attent gemaakt op diverse aanbiedingen, die via de site verkrijgbaar zijn. Er komen ook advertenties in de diverse NL-stadsmagazines De entertainmentsite werd deze zomer geïntroduceerd en richt zich op liefhebbers van uitgaan, muziek en sport.

related partner content for mobile comes here

De campagne is te zien.

Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Concept: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
Regie: Jonathan Herman
Klant: Annelotte Palthe, Reinoud Wolff, Herwin van den Berg

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in