
De organisatie voor dierenwelzijn heeft via haar website een verkiezing tot Liegebeest van 2009 gehouden. De kalfsreclame kwam met stip op de eerste plaats. In totaal reageerden ruim zevenduizend mensen op de oproep.
In de reclame met SBS-keurmeester Rob Geus wordt het beeld geschetst dat kalfjes een goed leven hebben. Wakker Dier betwist dat. De beesten komen volgens de organisatie nooit buiten en hebben in veel gevallen bloedarmoede omdat ze aangepast voer eten.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe reclame leidde tot ophef, omdat de Europese Commissie er 3 miljoen euro subsidie voor had gegeven.
Bron: ANP/Annet van Eenennaam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee