Overslaan en naar de inhoud gaan

ORN, Radio 1 en 100%NL stijgen in CLO

ORN, Radio 1 en 100%NL zagen alledrie het marktaandeel met 0,4 pct groeien in het luisteronderzoek (CLO) van Intomart-GfK over de periode…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ORN ging van 12,0 naar 12,4 pct, Radio 1 van van 7,7 naar 8,1 en 100% NL van 4,3 naar 4,7 procent. Radio 538 zag te aandeel 0,7 pct dalen naar 10,4 procent.Radio 2 had een marktaandeel van 10,2 (-0,2). Ook Sky Radio en 3FM moesten terug: Sky Radio van 9,1 naar 8,7 procent en 3FM van 9,1 naar 8,5 procent.

related partner content for mobile comes here

Q-music leverde eveneens in: van 7,3 procent naar 6,8 pct. Radio Veronica noteerde een plus: van 5,6 naar 5,7. CRN/E Power ging van 4,7 naar 4,9. Radio 5 zag het aandeel groeien van 2,5 naar 2,8. Radio 10 Gold steeg van 2,2 naar 2,3 procent.

Overige zenders: Classic FM 2,1 (-), Radio 4 1,6 (+0,1), Arrow Classic Rock 1,2 (-0,1), BNR nieuwsradio 0,9 (+0,1), TMF Hitradio 0,5 (+0,1), Arrow Jazz FM 0,4 (-), Kink FM 0,3 (-0,1) en 6 FM 0,2 (-).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in