Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk haakt in op Unilever

Dirk heeft in de dagbladen op een opvallende manier ingehaakt op de 'Niet voor niets'-campagne van Unilever. In de kranten stond dinsdag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Telegraaf en het AD plaatste supermarktketen Dirk dinsdag een door XXS gemaakte advertentie die sterk lijkt op Unilever-campagne. Dirk grijpt de gelegenheid aan om te vertellen dat ook A-merken goedkoop zijn bij deze supermarkt. Woordvoerder Fleur van Bruggen van Unilever zei tegen verrrast te zijn door de actie van Dirk: ‘Dat is wel een verschil met onze eigen campagne. Daarin hebben wij het niet over prijs, maar over functionele eigenschappen van producten en A-merken.’ Als het een eenmalige actie betreft zal Unilever geen stappen ondernemen.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe flight van de door Alfred ontwikkelde Unilever-campagne ging vorige week van start nadat de eerder gevoerde campagne in mei positief was geëvalueerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in