Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe slogan provincie Brabant

Dan denk je aan Brabant. Dat is de slogan, die deel uit maakt van de nieuwe marketingstrategie van de provincie Brabant. De zin is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze campagne wil Brabant zich nationaal en internationaal op de kaart te zetten. De kosten: 200.000 euro.

related partner content for mobile comes here

Het merk Brabant dat gistermiddag in Hilvarenbeek werd gepresenteerd door een stuurgroep van zeven prominente Brabanders. is bedoeld om te laten zien dat de regio meetelt in Nederland, maar ook daarbuiten. Economisch maar ook op het gebied van toerisme, cultuur, sport en onderwijs.

RTL-presentator Albert Verlinde, Brabants ondernemer en eigenaar van V&V entertainment in Den Bosch is een van de leden van de stuurgroep. ‘Een kwart van de Nederlandse economie draait op Brabant, dat mag ook wel eens gezegd worden.’

Met de campagne wil de provincie onderscheid maken tussen high touch en high tech. High touch staat voor de gezelligheid en gemoedelijkheid van Brabant. De High touch voor de innovatie en techniek. Het merk biedt communicatiemogelijkheden voor organisaties en instellingen om hun eigen identiteit kracht bij te zetten. Bij de campagne werd een beeldmerk gepresenteerd, een autosticker met de letters NB. Binnenkort wordt gestart met een advertentiecampagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in