Gouden Pentawards voor Design Bridge en Millford Brand-id
Millford Brand-id won in totaal vier Pentawards. Voor de verpakkingen van Venco DropTwist won het bureau goud. De verpakkingen voor een reeks kwalitatieve kruiden en specerijen van Verstegen Spices
& Sauces en die voor Jozo zout zijn bekroond met een zilveren Pentaward. Het design van de melkverpakkingen van Albert Heijn is bekroond met een bronzen Pentaward.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDesign Bridge kreeg goud voor Heinz Tomato Soup: de verpakkingen voor drie nieuwe tomatensoepen die gemaakt zijn met verse cherry-, pomodori- of Roma tomaten. Zilver ging naar Beefeater 24. In opdracht van de Chivas Brothers (deel van de Pernod Ricard groep) ontwierp Design Bridge een nieuwe 'super premium' gin. Voor de merknaam, Beefeater 24, werd Design Bridge geinspireerd door het 24 uur durende botanische distillatie proces van deze gin. Brons was er voor Heinz Daily Spread, een groentespread met zuivel voor op brood. Desin Bridge ontwikkelde het design voor de drie smaken van Heinz Daily Spread: naturel, tomaat en komkommer.
In 2008 won Design Bridge vijf Pentawards, waaronder een Platinum Pentaward voor het design van zes hairstyling producten voor Schwarzkopf Professional Osis+. In 2007 ontving Design Bridge de Diamond Pentaward, Best of Show 2007 voor haar ontwerp voor Swinckels, een premium pilsener van Bavaria.
De Pentawards zijn de prijzen voor de beste verpakkingsdesigns ter wereld. Dit jaar werden de creaties beoordeeld die in 2008 op de markt kwamen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid