Overslaan en naar de inhoud gaan

Millford ontwikkelt Venco Tikkels Special Edition

Millford heeft voor Venco Tikkels, merk van Cloetta Holland, een verpakking ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Venco is een Nederlands merk met een lange geschiedenis in het maken van drop en is op zoek naar manieren om hun portfolio uit te breiden, zodoende zijn in het verleden onder meer de Tikkels geïntroduceerd. Tikkels hebben eigenheid door hun karakteristieke bite (hard van buiten, zacht van binnen) en smaak (drop en nog een extra smaak).

Tikkels worden gezien als het &;spannende&; en speelse dropje binnen het Venco assortiment. In het designproces is Millford op zoek gegaan naar een onderscheidende lijn die op zou vallen in het schap, vandaar de uiteindelijke keuze voor felle kleuren en een repeterend Tikkels patroon. De kleuren hebben daarnaast ook nog een relatie met de smaak.

De vraag vanuit Venco was om een onderscheidende vernieuwende range neer te zetten voor Tikkels. Naast de felle kleuren en het patroon, onderscheidt de special edition zich hier extra in omdat er een cola splash aan toegevoegd is.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in