Overslaan en naar de inhoud gaan

Metrixlab lanceert joint venture voor big data analyse

Internetmarktonderzoekbureau MetrixLab uit Rotterdam, start samen met Natasha Walk en Edwin Kooge een joint venture voor de analyse van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Walk en Kooge zijn afkomstig van Marketing Intelligence adviesbureau MICompany. Ze gaan samen met MetrixLab &;data-ecosystemen&; voor bedrijven ontwikkelen, met als doel meer inzichten te halen uit de koppeling van gestructeerde data met ongestrctuteerde data. Bijvoorbeeld door data uit vragenlijsten en van sociale media websites als Twitter te koppelen aan geanonimiseerde klantgegevens, zoals vastgelegd in de administratieve en operationele systemen van organisaties.

related partner content for mobile comes here

&;Besluitvorming is veelal nog een kwestie van intuïtie en ervaring. Vandaag de dag kunnen organisaties alleen succesvol zijn als ze een prominente rol geven aan consumenteninzichten. Dit stelt eisen aan de benodigde data en technologie, en vooral aan processen, mensen en cultuur&;, zegt MetrixLab CEO Han de Groot.

Hij vervolgt: &;De nieuwe divisie is een logische uitbreiding van onze bestaande activiteiten op het gebied van internet- en mobiel marktonderzoek en de analyse van consumentendata afkomstig van sociale media.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in