Overslaan en naar de inhoud gaan

Klene zoekt nieuw reclamebureau

Perfetti Van Melle gaat voor haar dropmerk Klene na 10 jaar op zoek naar een nieuw reclamebureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Y&R Amsterdam was de afgelopen jaren het bureau voor het dropmerk. Klene gaat eerst met een aantal bureaus kennismaken, om uiteindelijk met drie bureaus te gaan pitchen. Er wordt ook nog gesproken met Y&R Amsterdam.
 
&;De afgelopen 10 jaar heeft Klene samen met Y&R Amsterdam ‘De wereld van Johannes Coenrades Klene’ neergezet. Deze campagne heeft ons veel gebracht: mooie groei in ons marktaandeel en een Gouden Effie. Maar wij willen verder groeien en geloven dat een nieuw campagneconcept ons daarbij gaat helpen. Voor ons is dit dan ook een heel natuurlijk moment om op zoek te gaan naar een nieuw reclamebureau. Y&R Amsterdam is de afgelopen 10 jaar naar alle tevredenheid ons bureau geweest en is ook één van de bureaus waarmee wij een gesprek gaan voeren&;, zegt
Michiel Goedvolk, als Group Brand Manager verantwoordelijk voor het merk Klene. 

De pitch moet voor de zomer zijn afgerond en 3MO gaat de pitch voor Klene begeleiden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in