Overslaan en naar de inhoud gaan

MeMo2 komt met platform voor continue monitoring shopgedrag

THX Shopper Analytics verbreding van het bestaande THX-platform.
shopping
shopping

MeMo2 komt in Nederland en België met het THX Shopper Analytics platform. Dit geautomatiseerde platform monitort voortdurend het (cross)media-, consumptie- en verplaatsingsgedrag van een representatieve groep van ruim 10.000 consumenten.

Het Shopper Analytics platform omvat alle supermarkten, tankstations, treinstations, luchthavens en andere outlets. Ook digitale media worden meegenomen.

related partner content for mobile comes here

Met het Shopper Analytics platform wil MeMo2 zowel retailers als CPG/FMCG-merken snel inzicht bieden in aankoopbeslissingen. Ook faciliteert het platform interactieve conversaties met consumenten, voor verdieping op de ervaringen en motieven rondom aankoopbeslissingen en de kracht van het merk.

Marcel Vogels, oprichter MeMo2: 'Door een representatieve en grote groep shoppers geautomatiseerd te kunnen monitoren in hun dagelijkse bestaan, ervaren CPG/FMCG merken en retailers de werkelijke effectiviteit van crossmediacampagnes, promotionele acties, sportsponsoring, distributie, verpakking en instore investeringen. We bieden merken ook de mogelijkheid om in direct contact te treden met deze shoppers om zo een hechte relatie op te bouwen.'

THX Shopper Analytics is een verbreding van het bestaande THX-platform wat MeMo2 in 2019
 in Nederland introduceerde. THX vormt een geïntegreerde oplossing voor het meten van real-time consumentengedrag en crossmedia reclame-effectiviteit en kan de onderliggende werking tussen media, merk, marketing, winkel- en salesprestaties vaststellen. Vorig jaar won het THX-platform verschillende (inter)nationale marketing- en researchprijzen.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in