Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingprofessionals krijgen eigen digitale zender

Voor alle professionals uit de reclame, media en internetwereld is er vanaf oktober de nieuwe online televisiezender Blue Shots.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met talkshows, vraaggesprekken en bureaus die een maand lang vierentwintig uur per dag worden gevolgd is de zender niet alleen maar serieus. ‘Ik wil geen saaie businesstelevisie maken’, vertelt Pitchtalk-presentator en medeoprichter Ronnie Overgoor. ‘Ik wil de kwaliteit van BBC en de bite van MTV.’

related partner content for mobile comes here

Hoewel het een internetzender is, heeft Blue Shots twee principes overgenomen van de ouderwetse televisie. Duidelijke formats en een strak ritme. Overgoor: ‘We wilden geen YouTube-achtige filmpjes. Ik wil dat iedereen weet waar hij aan toe is. Dat het duidelijk is dat bijvoorbeeld elke woensdag programma X klaarstaat.’

Anders dan gewone televisie is dat iedereen de filmpjes mag uitzenden vanaf zijn website of blog. ‘Dat is omdat adverteerders voor de programma’s betalen. Zij willen dus graag dat zoveel mogelijk mensen het zien’, legt de medeoprichter uit. Adverteerder Ilse Media heeft zich al opgeworpen als eerste programmasponsor. Met andere bedrijven, waaronder Microsoft, is Overgoor nog in gesprek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in