Overslaan en naar de inhoud gaan

MARCOM14: José Evers: 'Van A merk tot au merk'

José Evers is morgenmiddag spreker tijdens MARCOM.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

José Evers spreekt tijdens zijn webinar over Challengermarketing. Over A merken die hun positie zagen verslechteren en over startups die met succes hun plek veroverd hebben. Evers geeft u een overzicht van de belangrijkste cases van de afgelopen vijftien jaar.

related partner content for mobile comes here

Over José Evers
José Evers (1964) is strategy partner bij XXS. Nadat hij de HEAO Communicatie cum laude afsluit, werkt hij zes jaar bij Saatchi & Saatchi en DDB. Bij DDB wordt hij geïnspireerd door het rijke creatieve verleden van het bureau. Als international advertising manager en hoofd interactive marketing bij Heineken International leert hij ook de klantzijde goed kennen. Van 2001 tot 2003 is hij als program director verantwoordelijk voor de communicatie opleidingen van de Heineken University wereldwijd. Als partner en strateeg van XXS is hij in 2002 eindverantwoordelijk voor de campagne waarin Route Mobiel het opneemt tegen marktleider ANWB. In 2008 stond hij aan de basis van de merkstrategie voor Marqt en ziet hij van dichtbij hoe Tango het Nederlandse benzinelandschap verandert. Hij geeft gast colleges aan de UVA en Erasmus en in zijn columns op onder meer Marketingonline.nl analyseert hij het reclamelandschap en deelt hij zijn inzichten over marketing en branding. Evers is tevens auteur van bestseller ´Vlinder in de boksring´.

José Evers spreekt dinsdag 13.00 uur bij de Adfo Groep Stand tijdens 

Aanmelden voor het webinar van José Evers kan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in