
Namen ontwikkelen waarmee bedrijven hun strategie waar kunnen maken. Dat wilden Annedien Hoen, Iris van Sen en Erwin Wijman gaan doen met The Luminaries, zo meldden zij enthousiast op 2 april aan Adformatie.
In een kort interview een dag later sprak Wijman nog vol vuur over de ambities van The Luminaries, maar zijn enthousiasme was van korte duur.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensWant hoewel de eerste periode tot goede resultaten heeft geleid - met publicaties in Binnenlands Bestuur, NRC Handelsblad, een internationale opdracht voor een startup in de financiële wereld en een aantal leads - scheiden de wegen helaas al na twee maanden. De reden: 'een verschil van inzicht in het te voeren marketingbeleid'.
The Luminaries en Erwin Wijman zetten hun activiteiten, los van elkaar, onverminderd voort.
Fotografie Erwin Wijman: Melinda-lou van der Linden/fotomel.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee