Overslaan en naar de inhoud gaan

Management Team leidt DMS

Zakenblad Management Team heeft opnieuw het hoogste bereik onder decision makers van alle management- en opiniebladen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit het DMS 2005-2 onderzoek van de Stichting Decision Makers Survey. MT (van VNU Business Publications) heeft volgens de nieuwste cijfers een bereik van 15,2 procent, net zoals een half jaar geleden. Maar omdat een aantal concurrenten in bereik
daalde, verstevigde het blad zijn positie.

related partner content for mobile comes here

De volledige ranglijst voor management- en opiniebladen:

Management Team 15,2%

De Zaak 13.1%

Elsevier 13,1%

Quote 11.2%

Bizz 10.6%

Ondernemen 10.5%

Vrij Nederland 6.7%

HP/De Tijd 6.6%

Management Scope 5.2%

FEM Business 3.4%

Het DMS-onderzoek is een continu onderzoek naar het bereik van dag-, zaken- en opiniebladen onder decision makers. Aan het huidige onderzoek namen ruim 3.000 beslissers deel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in