
Dit blijkt uit het DMS 2005-2 onderzoek van de Stichting Decision Makers Survey. MT (van VNU Business Publications) heeft volgens de nieuwste cijfers een bereik van 15,2 procent, net zoals een half jaar geleden. Maar omdat een aantal concurrenten in bereik
daalde, verstevigde het blad zijn positie.
De volledige ranglijst voor management- en opiniebladen:
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensManagement Team 15,2%
De Zaak 13.1%
Elsevier 13,1%
Quote 11.2%
Bizz 10.6%
Ondernemen 10.5%
Vrij Nederland 6.7%
HP/De Tijd 6.6%
Management Scope 5.2%
FEM Business 3.4%
Het DMS-onderzoek is een continu onderzoek naar het bereik van dag-, zaken- en opiniebladen onder decision makers. Aan het huidige onderzoek namen ruim 3.000 beslissers deel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee