Overslaan en naar de inhoud gaan

Maiko Valentijn (MediaCom): ‘Accepteer die middelmaat niet meer’

Wayne Parker Kent The Agency interviewde voor The Brief podcast van deze week Maiko Valentijn, CEO van MediaCom.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het interview vertelt Valentijn over het bescheiden karakter van MediaCom. Met de komst van de creatieve mensen die MediaCom Beyond Advertising vormen, haalde hij volgens eigen zeggen wat vrijere geesten en bravoure binnen. Een positieve ontwikkeling waar hij trots op is. 

related partner content for mobile comes here

Verder spreekt hij over leadership en personeelsbeleid. Maiko Valentijn: ‘Ik was altijd op zoek naar specialisten. Daar zijn we mee gestopt. We zoeken nu generalisten of meervoudige specialisten.’

Gevraagd naar een advies voor jonge marketeers vertelt Valentijn dat hij graag zou zien dat men zich binnen de branche wat vaker kwaad zou maken. &;Doe een keer iets anders. Accepteer die middelmaat niet meer. Maak jezelf eens kwaad en heb lef.&;

De aflevering is ook te vinden in de met alle overige podcast apps.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in