Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: Pim van Nunen, PIP, MediaMonks, Text100

Wie waren de movers en shakers van de afgelopen week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld


Pim van Nunen (links) begint in Sydney Australië een nieuwe brand & design consultancy met de naam UNKL. Nadat hij in Amsterdam als CD en ECD bij bureaus als KesselsKramer, Ubachs Wisbrun en TBWA\Neboko heeft gewerkt, vertrok hij naar Australië om daar te werken voor Mojo Sydney en LeoBurnett Sydney

related partner content for mobile comes here

Bij Special Group Sydney (drie keer emerging agency of the year and branding & design agency of the year 2016) werkte hij samen met Will Miles. Samen zetten ze nu UNKL op.


Per half januari gaat Ineke Koornstra het team van Partners in Production (PIP) versterken. Zij komt van Indie, waar zij Head of Operations was. Koornstra wordt senior production consultant bij PIP. Sinds haar oprichting in 2008 ondersteunt PIP merken bij het inkopen van creatie en productie.


MediaMonks stelt Wesley Kolsteeg aan als post production manager. Hij gaat zich  concentreren op het managen van MediaMonks’ post production projecten, waaronder de realisatie van VR projecten. Kolsteeg werkte hiervoor als client manager en product specialist bij NEP The Netherlands, voorheen DutchView Infostrada.

 

Text100 Benelux heeft haar team uitgebreid met de komst van Lianne van Vliet (33). Zij is eind oktober in dienst getreden bij het internationale marketingcommunicatiebureau als Principal Consultant en werkt inmiddels voor klanten als Lenovo, Parrot en Allego. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in