Overslaan en naar de inhoud gaan

Lichte groei inkomen WPP derde kwartaal

Het inkomen van WPP Group is in het derde kwartaal met 1 procent gestegen naar meer dan 1,5 miljard euro. Het cijfer geeft de gestage groei…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP meldt dat Groot-Brittannië nog steeds lijdt onder de recessie. Het inkomen stijgt daar toch met 6 procent. In Noord-Amerika groeit het inkomen met 8 procent, op het Europese continent met 11 procent. De sterkste performance heeft WPP echter in minder grote markten Azië Pacific, Latijns Amerika, Afrika en het Midden-Oosten, waar het inkomen met 17 procent steeg.

related partner content for mobile comes here

Per sector bekeken groeien advertising en media het sterkst (14 procent). Met de pr-markt gaat het nog altijd niet goed. Daar was geen groei te ontdekken. Branding & identity, healthcare en specialist communications groeide met 9 procent.

WPP ziet het nog steeds zonnig in als het gaat om 2004, met de presidentsverkiezingen in de VS, de Olympische Spelen en het EK voetbal voor de boeg. Maar er is ook een inflatiewaarschuwing voor 2005.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in