SBS6 biedt ‘reservelijst’ reclameblokken
De verbetering in de software maakt het mogelijk om een aangevraagd reclameblok dat door schaarste niet kan worden toegewezen, in een later stadium alsnog aan te bieden. De planners van SBS zullen, als er een afboeking plaatsvindt, kijken of er adverteerders zijn die dit blok op hun oorspronkelijke aanvraag hadden staan. Indien dit het geval is, neemt de planner van SBS direct contact op met de aanvrager om alsnog de commercial in het betreffende reclameblok te plaatsen.
Door de sterk toenemende vraag naar reclamezendtijd op tv, met name in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur, is er steeds vaker sprake van een tekort aan beschikbare reclameseconden. Met de nieuwe software denkt adjunct-directeur verkoop Eleonora Janssen tegemoet te komen aan de wensen van haar adverteerders om ‘een verdere bijdrage te leveren aan het behalen van de campagnedoelstellingen’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid