Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS6 biedt ‘reservelijst’ reclameblokken

SBS Broadcasting heeft haar software ten behoeve van het plannen van commercials aangepast. Zo is het nu mogelijk om een zogenaamde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verbetering in de software maakt het mogelijk om een aangevraagd reclameblok dat door schaarste niet kan worden toegewezen, in een later stadium alsnog aan te bieden. De planners van SBS zullen, als er een afboeking plaatsvindt, kijken of er adverteerders zijn die dit blok op hun oorspronkelijke aanvraag hadden staan. Indien dit het geval is, neemt de planner van SBS direct contact op met de aanvrager om alsnog de commercial in het betreffende reclameblok te plaatsen.

related partner content for mobile comes here

Door de sterk toenemende vraag naar reclamezendtijd op tv, met name in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur, is er steeds vaker sprake van een tekort aan beschikbare reclameseconden. Met de nieuwe software denkt adjunct-directeur verkoop Eleonora Janssen tegemoet te komen aan de wensen van haar adverteerders om ‘een verdere bijdrage te leveren aan het behalen van de campagnedoelstellingen’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in