Overslaan en naar de inhoud gaan

Leiden lokt vrijwilligers

De gemeente Leiden pakt de werving van nieuwe vrijwilligers groot aan. Op initiatief van WAVeS, het Steunpunt Vrijwilligerswerk van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het doel van de campagne is om onder het motto van WAVeS ‘Wie meedoet wint’, mensen aan te sporen zich als vrijwilliger aan te melden. Hiervoor maakt WAVeS gebruik van reclamezuilen, promotieteams, affiches, freecards en een website. De gemeente Leiden subsidieert WAVeS voor deze promotiecampagne.

related partner content for mobile comes here

WAVeS en de gemeente beschouwen vrijwilligers als very important people. Wie zich gedurende de campagneperiode (tot 20 oktober) als vrijwilliger inschrijft, maakt daarom kans op een VIP-behandeling. Er zijn drie hoofdprijzen: een dag lang een butler die je in de watten legt, een dag lang een limo met chauffeur en een jaar lang iedere week een verse bos bloemen. Alle nieuwe vrijwilligers krijgen in elk geval bij de afsluiting van de campagne een bos bloemen.

Het Leidse bedrijfsleven sponsort de VIP-prijzen. Voor een belangrijk deel van de butlerprijs tekent The International Butler Academy, gevestigd in Warnsveld.

Leiden heeft op de een online vrijwilligerstest. Belangstellenden kunnen hier testen of ze vrijwilligersbloed hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in