Overslaan en naar de inhoud gaan

AH snijdt in aanbiedingen merkproduct

Albert Heijn gaat drastisch snijden in het aantal bonusaanbiedingen. Van de huidige driehonderd wekelijkse aanbiedingen blijven er straks…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De supermarktketen hoopt hiermee van zijn dure imago af te komen, schrijft de Volkskrant. Ingewijden melden dat de nieuwe aanbiedingen van Albert Heijn veel scherper zullen zijn. Bovendien zal de supermarktketen meer nadruk leggen op zijn merkloze artikelen van Euroshopper. De huidige bonusaanbieding geldt alleen voor merkproducten.

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn voert de nieuwe strategie vanaf volgende week al in. Eind deze week worden de managers ingelicht. De directie wil vooruitlopend daarop niets zeggen. 'De consument is prijsgevoeliger geworden, daar houden we rekening mee', is het enige dat een woordvoerder kwijt wil.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in