AH snijdt in aanbiedingen merkproduct
Albert Heijn gaat drastisch snijden in het aantal bonusaanbiedingen. Van de huidige driehonderd wekelijkse aanbiedingen blijven er straks…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De supermarktketen hoopt hiermee van zijn dure imago af te komen, schrijft de Volkskrant. Ingewijden melden dat de nieuwe aanbiedingen van Albert Heijn veel scherper zullen zijn. Bovendien zal de supermarktketen meer nadruk leggen op zijn merkloze artikelen van Euroshopper. De huidige bonusaanbieding geldt alleen voor merkproducten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Albert Heijn voert de nieuwe strategie vanaf volgende week al in. Eind deze week worden de managers ingelicht. De directie wil vooruitlopend daarop niets zeggen. 'De consument is prijsgevoeliger geworden, daar houden we rekening mee', is het enige dat een woordvoerder kwijt wil.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid